środa, 10 lipca 2013

Prolog

 Po tym wszystkim co przeżyłam tu w Polsce chyba żadne z was niczego podobnego nie przeżyło. Wszystko to zaczęło się od wypadku moich rodziców, od 16 roku życia wychowuje mnie babcia Maria, którą kocham za to co  dla mnie zrobiła. Rok po  tragedii poznałam Joe.  Kochałam go, lecz los musiał nas rozdzielić poprzez jego pasję czyli jazdę na motocyklu. Do tej pory nie znalazłam odpowiedniego chłopaka . Za moim byłym chłopakiem bardzo tęsknię, ale po dłuższym czasie pojawiło się światełko w tuneli poznałam Santi Casorle i tak nie jest taki sam jak Joe, ale niestety znów wszystko się zawaliło. Chciałam poczuć miłość do tego co kochał mój były niestety to też skończyło się tragedią. Miałam wypadek, w którym ucierpiał mój kręgosłup i w ten sposób wylądowałam na wózku inwalidzkim. Przez te wszystkie przejścia wspierały mnie cztery osoby mianowicie Melanie, Theo, babcia i  Santi .Trudno mi jest wracać do tego wszystkiego dlatego też opuszczam mój ojczysty kraj i wyruszam do Londynu tam zacznę  wszystko od nowa może tam wszystko  mi się ułoży ?  Zobaczymy. 

_______________________________________________________________________________
No i jest prolog na tym blogu rozdziały będą pojwiać się co miesiąc no chyba że wcześniej skończe tamtego bloga ale w to wątpie to narazie tyle pozdrawiam ;) 

pamiętaj czytasz ->  komętujesz 
A wam się jak podoba bo mi bardzo miłych wakacji

8 komentarzy:

  1. Prologc genialny. Muszę przyznać, ze bardzo mnie zaintrygowałaś. Szkoda, ze bedziesz tak żadko dodawać no ale cóz... już nie mogę doczekać sie następnego, jetse s poprostu genialna pisz, pisz, pisz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!
    Czekam na rozdział 1! ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny początek, czekam na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genjjjjjjjalne!!! Już kocham to opowiadanie *_* Szkoda że tak rzadko będziesz dodawać,ale cię rozumiem bo dwa blogi prowadzić to nie łatwe wyzwanie jak ja nawet z jednym nie mogę sobie poradzić :D A ty dalej tak trzymaj i pisz genialne rozdziały tak ja na tamtym blogu. Trzymam kciuki żeby wyszedł jeszcze lepiej niż stare opowiadanie.Postaraj się napisać jak najszybciej kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zaczyna :) Czekam na kolejny !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. http://freedoomcry.blogspot.com/ zapraszam na szesnastkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny prolog :) Czekam na rozdział i zapraszam do mnie na mój nowy blog ;)
    http://kolorowezycie14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super początek. Szkoda tylko, że tak rzadko będziesz dodawała no ale trudno. Na pewno będę tu często wpadać. Mam nadzieję, że będziesz zaskakiwać Nas w tym opowiadaniu oczywiście pozytywnie ;-).
    Trzymam kciuki za to opowiadanie i życzę weny. Pozdrawiam i zapraszam na nowy blog robert-paulina-love.blogspot.com
    Czekam na pierwszy rozdział.
    MARTA

    OdpowiedzUsuń